kalau awak suka blog ni , awak like la .. :)

Tuesday 22 May 2012

last week exam ^^




hye dan assalamualaikum ..
alhamdulillah , esok last paper iaitu ekonomi asas :')
 takut k takut ..
minta2 la semua paper yang aku da jawab tu , dapat keputusan yang cemerlang ..
aminnnnnn ><

hmm , minggu nie last sekolah right ??
yeyyyy , tak best :/
kite tak dapat jumpe husband kite :/
nak jumpe ?? ntah bole ke tidak .. die tu da la anak mak , susah nak keluar rumah .. mengalahkan anak dara . :3
tak pe la , mak die sayang die .. habis aku ?? haha JOKE ..

ape perancangan korang ?? nak hang ?? jangan lah lupe call aku .. nak ikott .
haha , inbox la no korang kat pesbuk ke twitter ke ape ke ..
tak kire , nak ikot jugak , nak ikot jugak .. mwehehe ;)

ape2 pun , doakan aku punye result cemerlang k ^^ .. haha aku nie mengalahkan budak SPM kan .. hmm , abaikan :) 
k bubye semua , jumpe lagi nanti di new post oke :*







♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aien ! Like Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment