kalau awak suka blog ni , awak like la .. :)

Wednesday, 10 July 2013

Ramadhan ~




Hye , Assalamualaikum pembaca-pembaca sekalian :3 winduu tak ? hahaha .
 hm , Malam ni bermulalah bulan baru iaitu bulan Ramadhan kan ? Bulan yang membawa seribu rahmat kepada umat Nabi Muhamad s.a.w. Alhamdulillah, syukur kita masih lagi diberi peluang untuk berada di bulan yang mulia ini.
Hari ini juga macam-macam ragam boleh dilihat. Ada yang berazam nak makan puas-puas sebabnya esok dah puasa. Nak sambut puasa katakan tak kurang jugak yang dah bersedia nak sambut raya hehe. Tak ada salahnya kan. Bersiap sedia lebih awal. dah puasa nanti susah nak keluar..penat, letih macam-macam :)
Apapun terserah pada diri sendiri juga kan. Hmmm..malam ni dah mula solat terawih. Walaupun ianya sunat , kite tetap kene tunaikan kay ? harapnya tahun ini dapatlah solat terawih dengan sepenuhnya . Solat-solat juga, niat jangan lupa. kan terlupa niat puasa pula. Ok, jom sesama kita niat yee :*
                                               
                                   

Aien minta halalkan semuanya ya. Semoga ibadat yang dikerjakan mendapat keberkatan dari-Nya nak-nak di bulan Ramadhan nanti ^^v. Inshaa Allah.


♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aien ! Like Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment