kalau awak suka blog ni , awak like la .. :)

Wednesday 21 September 2011

pergilah kau :')

    tak mau lagi aku percaya ,,
    pada semua kasih sayang sayangmu ,,

    tak mau lagi aku percaya ,,
     pada semua kasih sayangmu ,,

   tak mau lagi aku tersentuh ,,
   pada semua pengakuanmu ,,
   kamu takkan mengerti ,,
   rasa sakit ini ,,
   kebohongan dari mulut manismu ..

    pergilah kau pergi dari hidupku ,,
    bawalah semua rasa bersalahmu ,,

    pergilah kau pergi dari hidupku ,,
    bawalah rahasiamu yang tak ingin kutahui ,
   tak mau lagi aku terjerat ,,
   pada semua janji-janji mu ,,
   tak mau lagi aku terpaut ,,
   pada semua permainanmu ,,
   kamu takkan mengerti rasa sakit ini ,,
   kebohongan dari mulut manismu ,,
    pergilah kau pergi dari hidupku ,,
    bawalah semua rasa bersalahmu ,,
    pergilah kau pergi dari hidupku ,,
    bawalah rahasiamu yang tak ingin kutahui ,,
   bertahun-tahun bersama ,,
   kupercayaimu , kubanggakan kamu ,,
   ku berikan segalanya ..

   aku tak mau lagi ,,
   ku x mau lagi ,,

    pergilah kau pergi dari hidupku ,,
    bawalah semua rasa bersalahmu ,,
    pergilah kau pergi dari hidupku ,,
    bawalah rahasiamu yang tak ingin kutahui ,,     

     pergilah kau ,, 
     tak ingin ku tahui ..
     yeay yeay
   






♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aien ! Like Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment