kalau awak suka blog ni , awak like la .. :)

Monday 17 December 2012

monthsary for 4 month but :')


hello and assalamualaikum :')
todaay is 17/12/12 rightt ?
tarikh nieeeeeeeee !
hmm , tarikh monthsary kitorang yang ke 4 sebenarnye -.-
hari nie die ajak pergy desaru , hmm maybe ada suprise .
tapi ain tak boleh pergi dan ain rela tak nak pergi sebab ain tak sedia nak jumpa dia :/
nak tau sebab apa ?
sebab dia dah lain sangat , hmm tersangat lain :')
cara dia layan ain , tak sama macam dulu .
dia dah tak rajin text ain , call ain macam dulu .

maybe die betol2 dah jumpa pengganti ain kot -.- hmm , ye lahh ain kan selalu sakitkan hati die ain selalu menyusah kan die , ye ain tau ain jahat k jahat sangat !
tepat pukul 12 malam tadi , ain text die , ain luahkan semua2 nyaa sebab ain sayang die , ain tak nak hilang die lagi , tapi ain tau . panjang lebar mana pon die tetap tak kan balas text ain :/ maybe die dah betol2 benci ain .
hm , tetiba 12 minit ago *text masuk
k happy gila die reply text , fuhhhh akhirnyaa ~
tapi tiba2 ..................
hmm , dia cuma balas " saya buat semua nie ada sebab , saya tak layan awak macam dulu ada sebab , awak je tak pernah tau , suka sgt tuduh saya bukan2 "
then ain reply lah " kenapa nie ? cuba cakap sebab apa "
1 hour ago ,
4 hour ago ,
sampai sekarang die tak reply text tuu :'/
hmm , k nampak tak dekat situ yang die memang dah tak perlukan ain lagi ?????
ain tak tau apa salah ain , ain tak tau kenapa tibe2 die cakap macam tuu :'/
sebelom nie die tak macam nie ponn !

hmm , yang aku mampu berdoa , berdoa dan berdoa supaya allah buka hati die untuk terima aku dengan seadanya . dan aku perlu kuat untuk terima segala dugaan2 niee :/

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aien ! Like Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment