kalau awak suka blog ni , awak like la .. :)

Wednesday 19 December 2012

tanpa merekaa


hye assalamualikum everyonee !
hmm , cuti nie teramatlah bosan k :/
masing2 semua buzy dengan kerja lah ape lahh, ain sengsorang kat rumahh :')
kesian kannnn . 
hmm , kalau kawan ? semua pon dah hilang .

Semua orang didunia ada sahabat dengan kekasih kan ? mustahil kita tidak ada sahabat walaupun seorang . Apa makna sahabat ? Bagi saya , sahabat merupakan antara orang yang paling dekat di hati kita . Apa makna kekasih ? mestilah orang yang paling kita sayang dan cinta kan ?

tapi sekarang baru saya sedar , siapa yang betol2 caring pasal saya . siapa yang sayang saya , siapa yang patot digelar sahabat sebenarnye :/
hmm , tak semua boleh faham perasaan kite kan ? dan tak semua yang ada di samping kite time kite susah dan senang .
saya rindu sayang saya , saya rindu semuanyaaaa .
saya rindu ady , saya rindu afiq , saya rindu fara , annur , ira , ayun , nadia , paan semua lahh . 
saya rindu saya rindu , kenangan kite same2 .
time ain sakit , time ain mahukan kasih sayang korang ,  kenapa korang tak pernah ada disamping ain ?
kenapa kenapa ?
tau takk ! time tu ain perlukan korang ! ain perlukan orang yang ain sayang ! ain perlukan semangat dari korang !
tapi .........
hmm , mungkin ain tersalah nilai korang :')
ataupun mungkin ain ada buat salah dengan korang sampai korang layan ain macam nie .
Sememangnya tiada siapa yang ingin sahabat mahupun kekasih yang akan melukai dirinya sendiri malah menikam dirinya dari belakang .


 

♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aien ! Like Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment