kalau awak suka blog ni , awak like la .. :)

Saturday 1 December 2012

today is my birthday !


heyyy ! assalamualaikum ;)
"Standing in front of you, saying I'm sorry for that night
And I go back to December all the time
It turns out freedom ain't nothing but missing you
Wishing I'd realized what I had when you were mine
I go back to December, turn around and make it alright
I go back to December all the time"

haha k sengau kann -.-
hmm , kejap je kan dah bulan december ?
lepas nie dah masuk tahun baru pulak .
sekolah pon dah dekat , OHMYY tahun depan wa senior beb !
haha , siaplah budak2 junior semua , kene buli je lahh , hehe

ehem ehem , 
hari nie birthday kite jugak ahh :/ tak de sape ingat ke ? hehe
happy birthday to me ! 
happy birthday to me ! 
happy birthday to aien zieha ! 
happy birthday to me ! 
yeyyyyyy ! haha .
aien harap , semoga panjang umur and dimurahkan rezeki . semoga tahun hadapan aien boleh buat yang terbaik dalam SPM ;) and aien hope happy2 selalu .





♥ Terima Kasih Kerana Sudi Membaca Entry Aien ! Like Kalau Suka ! ♥

No comments:

Post a Comment